Green Chef Logo
Claim je cadeau!

Claim je cadeau!

Vegan, vegetarisch, <550 kcal, keto, koolhydraatarm, eiwitrijk en meer. Bepaal zelf welke gezonde gerechten aanschuiven.

Prijs per gerecht

Bezorgkosten

Waarom Green Chef?

Kook gezond. Kook zorgeloos. Kook duurzaam.

Samengesteld door ons team van diëtisten

Samengesteld door ons team van diëtisten

Elke maaltijd voldoet aan specifieke voedingsvoorwaarden. Zo kost vegan tot keto je geen moeite. Beloofd!

Nieuwe week, 21 nieuwe recepten

Nieuwe week, 21 nieuwe recepten

Kies 3, 4 of 5 gezonde recepten uit en stel zo jouw weekmenu samen. Kies. Kook. Klaar!

Minimaal 250 gram groenten per dag

Minimaal 250 gram groenten per dag

Genoeg groenten eten een uitdaging? Met Green Chef is het heel eenvoudig. Dagelijkse groentetax, check.

Vuist tegen verspilling

Vuist tegen verspilling

Met Green Chef gaat alles wat je in huis haalt op. Maximale taste, minimale waste.

Flexibel, volgens jouw ritme
Omdat plannen weleens kunnen veranderen

Flexibel, volgens jouw ritme

✅ Thuisbezorgd wanneer het jou uitkomt

✅ Pas je bezorgadres eenvoudig aan in de app of online

✅ Mix en match steeds jouw favoriete recepten

✅ Pauzeer of annuleer wanneer je wil

Lekker duurzaam
Waarom Green Chef?

Lekker duurzaam

Bij ons weet je zeker dat wat je eet met zorg is uitgekozen, van goede kwaliteit is en het liefst lokaal wordt ingekocht. Door de korte keten besparen we op onnodige kilometers, opslag en CO₂-uitstoot. Zo zijn we niet alleen bewust in de keuken, maar ook in de weg naar jou toe.

WAT IS JOUW EETSTIJL?

Kies je box

Klik de menuvoorkeur aan die bij jou past en je korting wordt automatisch bij je eerste box verrekend.

Vegan

Plantaardige maaltijden vol vezels, vitamines en regelmatig vegan vleesvervangers.

Vegetarisch

Geen vlees. Geen vis. Groenten in the lead met op z'n tijd gerechten met zuivel en/of vleesvervangers.

Keto

Altijd maximaal 15 gram koolhydraten per gerecht. Vol eiwitbronnen, vetten en (blad)groenten.

Koolhydraatarm

Veel groenten, zuivel, noten, vis en vlees(vervangers). Weinig koolhydraten.

<550 kcal

Verrassende recepten met minder calorieën. Maximaal 550 kcal per portie om precies te zijn.

Flexitarisch

Een afwisselende mix van vlees, vis en vegetarische gerechten.

Vegan

Plantaardige maaltijden vol vezels, vitamines en regelmatig vegan vleesvervangers.

Vegetarisch

Geen vlees. Geen vis. Groenten in the lead met op z'n tijd gerechten met zuivel en/of vleesvervangers.

Keto

Altijd maximaal 15 gram koolhydraten per gerecht. Vol eiwitbronnen, vetten en (blad)groenten.

Koolhydraatarm

Veel groenten, zuivel, noten, vis en vlees(vervangers). Weinig koolhydraten.

<550 kcal

Verrassende recepten met minder calorieën. Maximaal 550 kcal per portie om precies te zijn.

Flexitarisch

Een afwisselende mix van vlees, vis en vegetarische gerechten.