Green Chef Logo

Ontvang de korting*

Kook gezond met korting!

Vegan, vegetarisch, pescotarisch, flexitarisch, koolhydraatarm of keto? Bepaal zelf welke gezonde gerechten volgende week aanschuiven.
Bespaar 50%1e Box
Bespaar 20%2e Box
Bespaar 20%3e Box
Bespaar 20%4e Box
Bespaar 50%1e Box
Bespaar 20%2e Box
Bespaar 20%3e Box
Bespaar 20%4e Box

Waarom Green Chef?

Kook gezond. Kook zorgeloos. Kook duurzaam.

Samengesteld door ons team van diëtisten

Samengesteld door ons team van diëtisten

Elke maaltijd voldoet aan specifieke voedingsvoorwaarden. Zo kost vegan tot keto je geen moeite. Beloofd!

Nieuwe week, 16 nieuwe recepten

Nieuwe week, 16 nieuwe recepten

Kies 3, 4 of 5 gezonde recepten uit en stel zo jouw weekmenu samen. Kies. Kook. Klaar!

Minimaal 250 gram groenten per dag

Minimaal 250 gram groenten per dag

Genoeg groenten eten een uitdaging? Met Green Chef is het heel eenvoudig. Dagelijkse groentetax, check.

Vuist tegen verspilling

Vuist tegen verspilling

Met Green Chef gaat alles wat je in huis haalt op. Maximale taste, minimale waste.

Waarom Green Chef?

Jij bent in charge

Of je nu 5 avonden geen vlees, geen vis of 3 dagen keto wil eten, jij bepaalt je eigen gezonde weekmenu en wanneer je jouw maaltijdbox wil ontvangen. Andere plannen? No worries! Met één eenvoudige klik laat je weten of je die week mee-eet. Toch geen match? Stoppen kan altijd.

Waarom Green Chef?

Lekker duurzaam

Bij ons weet je zeker dat wat je eet met zorg is uitgekozen, van goede kwaliteit is en het liefst lokaal wordt ingekocht. Door de korte keten besparen we op onnodige kilometers, opslag en CO₂-uitstoot. Zo zijn we niet alleen bewust in de keuken, maar ook in de weg naar jou toe.

WAT IS JOUW EETSTIJL?

Kies je box

Klik de menuvoorkeur aan die bij jou past en je korting wordt automatisch bij je eerste box verrekend.

Vegan

Plantaardige maaltijden vol vezels, vitamines en regelmatig vegan vleesvervangers.

Vegetarisch

Geen vlees. Geen vis. Groenten in the lead met op z'n tijd gerechten met zuivel en/of vleesvervangers.

Pescotarisch

Vegetarisch met af en toe een dagje verse vis, schaal- of schelpdieren.

Flexitarisch

Een afwisselende mix van vlees, vis en vegetarische gerechten.

Koolhydraatarm

Veel groenten, zuivel, noten, vis en vlees(vervangers). Weinig koolhydraten.

Keto

Altijd maximaal 15 gram koolhydraten per gerecht. Vol eiwitbronnen, vetten en (blad)groenten.

Vegan

Plantaardige maaltijden vol vezels, vitamines en regelmatig vegan vleesvervangers.

Vegetarisch

Geen vlees. Geen vis. Groenten in the lead met op z'n tijd gerechten met zuivel en/of vleesvervangers.

Pescotarisch

Vegetarisch met af en toe een dagje verse vis, schaal- of schelpdieren.

Flexitarisch

Een afwisselende mix van vlees, vis en vegetarische gerechten.

Koolhydraatarm

Veel groenten, zuivel, noten, vis en vlees(vervangers). Weinig koolhydraten.

Keto

Altijd maximaal 15 gram koolhydraten per gerecht. Vol eiwitbronnen, vetten en (blad)groenten.

Kook je al met Green Chef?

Kook je al met Green Chef?